lördag 30 oktober 2010

Idag mår jag ju som jag förtjänar.. Vart kanske någon drick för mycket. Eller för lite. Beror på hur man ser på saken :P Hade iaf en helmysig kväll. :)

Idag tippar vi att den inte blir sämre. Fest hos Ingela med skönt folk. Men när man redan har ett huvud som leker cirkus så är det lite svårt att tagga till. Men jag har flera timmar på mig. Och ett mål på Mcdonalds senare så ska man nog vara på G och party sugen igen :)

Gårdagen spenderades med Hanna på Birsta. Mys, lunchade å Waynes och gick och strosade. Sen for jag hem till Sofia och hälsade på. Så himla roligt att se Zack bli så glad när jag kommer dit. Han verkligen lyser upp. Min lilla gofis!! <3
Sen vart det middag, Helstekt fläskfile med klyftpotatis och bönsalsa. och Vin såklart ;)
Kareoke stod oxå på schemat så man är lite hes idag :P Men det är sånt man får ta.

Nu ska jag gå och kamma till mig innan vi ska iväg igen..

//S

Inga kommentarer: