torsdag 14 oktober 2010

Precis hemkommen från en långpromenad med hundar och vagn. Hampus skulle sova tyckte vi, men tydligen så tyckte han någonting annat. Så mamma är ute än och vaggar.
Jag sitter och letar LIA som bara den nu. Går inte så värst bra. Vet inte vad jag ska ta mig till. :S Men jag hoppas på att få svar av några jag mailat iaf.

Idag så har vi vart på stan och kollat lite. Fikade och myste!
Hittade en kofta på Vero Moda som jag skulle vilja ha, men jag har inte råd :(

Fick iaf en Jacka av mamma och det tackar jag för, nu slipper jag frysa i vinter! :)

Nu ska jag ta och kolla hur det går för mamma, om hon blåst bort i stormen.

Hörde förut idag att det hade snöat i Sundsvall. Kom ytters lite här ned i morse, men det var bara 10 fjun kanske. Inte alls mycket. Inte så man fick ångest att vintern är på väg iaf :P

//S

Inga kommentarer: