onsdag 20 oktober 2010

Nu sitter jag och varvar ner efter en dag på Rummet. Trivs bara bättre och bättre där. Och dom som jobbar där är så himla gulliga! Sara sa idag att det kändes som jag redan hade kommit in i allt och att det kändes som jag jobbade där på riktigt. Positiv feedback. Me like.

Har byggt upp en vägg med scarfs idag, det är modevisning på Rummet ikväll och dom skulle ha en liten lära sig knyta scarfs kurs. Så jag fick äran att fixa det. Blev bra och det är lätt för kunderna att plocka själv och testa.
Sen har man ju gjort annat småplock oxå. Dagen har gått jätte fort. Inte så värst ont i fötterna heller. Brukar ju få det om man är ovan att gå och stå länge. Men det är inte nå nämnvärt just nu. Skönt tycker jag!

Om en timme kommer Jonas hem och då ska jag ha lagat mat, köttbullar och stuvade mackaroner. Mums. Och sen ska jag tvinga med honom på en liten promenad. Känner att jag har energi kvar ikväll som måste göras av med. Och jag vågar inte gå själv i mörkret.
Sjukt mörkrädd.

Men nu ska jag lägga mig på sängen och kolla lite på TV innan maten ska lagas.

//S

Inga kommentarer: