onsdag 27 oktober 2010

Godmorgon välden

Hade världens mysigaste dag/kväll igår!! Vart lite mys hemma och tvätt. Sen fika på stan med Jonas och Hanna!
Barista måste nästan vara den mysigaste fiket i Sundsvall. Någon som har någon annan upplevelse??
Gillar att sitta i sofforna på övervåningen.


Sen vart man bjuden hem till Sara och Niklas på Pizza och bus. Spelade även Buzz och surrade massa skit. Och MASSA skratt! Älskar att skratta. Det var längesen jag skrattade så mycket som jag göra nu ;) Love my friends. Vad hade jag gjort utan er!

Idag så ska jag ta det lugnt igen på dagen. Vara med Ankan och mysa med henne. Hon förstår mig som jag förstår henne.
Sen ikväll blir det en löprunda runt sidsjön igen. Så himla skönt att jkomma igång med träningen. Man känner sig piggare och orkar vara jag!!! BEACH 2011 here I come.

//S

Inga kommentarer: