måndag 27 december 2010

Har haft en mysig och god jul. Men ibland är det bara skönt att det är över. Hade inte den rätt julstämningen detta år. Kanske beror på... Ja kanske det...
Bästa juldagen fick jag iaf. <3 Nu saknar man mycket bara, men det är snart helg igen.

Fick fina julklappar, inte så många, men dyra. Fick en ny soffa av mamma och pappa som jag ska få välja ut på IKEA sen när jag flyttat in i ny hemmet. Jag längtar som en liten galning. Vill flytta in helst igår. Ska bli så mysigt. Speciellt att få bjuda in folk och inte bara hälsa på alla.
Och att få vara helt själv när jag vill. Var längesen nu jag kunde göra som jag själv ville. Alltid hänsyn av någon annan. Mitt hem. Känner mig som tre när man fick sin första cykel :P Haha.

Vad händer på nyår då??
Jag vet inte riktigt än, men det lutar åt att jag ska vara hemma hos några kompisar och äta god mat och mysa bara. Inge märkvärdigt. Tycker nyår är så himla överskattat, blir bara massa fylla och skit i slutändan. Så mitt nyår ska bli lugnt och mysigt :)

Nu ska jag ta och lägga mig och måla naglarna och kanske packa lite saker. Trots allt bara två veckor kvar. Mycket att packa :P Hihi.



Inga kommentarer: