onsdag 8 december 2010

Tvär slocknade efter middagen idag. Frida hade gjort kyckling sallad när jag kom hem. Snäll Frida! Sen la jag mig så sängen för jag skulle bara vila lite. Sen somnade jag på en gång. Skulle egentligen hängt med Frida till Falun idag och hälsa på en kompis till henne. Men jag var alldeles för trött. Känner nu att jag skulle kunna sova vidare. Men då kommer jag inte kunna sova inatt och det är dumt.

Har nästan vart i skolan hela dagen. Missade sista 1 och 1 halv timmen, men jag var så trött och hade haft en jobbig dag. Så jag for hem och vilade. Tycker ändå jag har gjort mycket framsteg :) Känns bättre och bättre.

Nu ska jag kolla på Desperate. Beroendeframkallande. Men det är inge bra på TV nu förrän halv åtta :)

Jävlar vad kallt det var idag då... 21 minus i Leksand. Jag förfrös ju nästan min näsa :(



Inga kommentarer: