torsdag 2 december 2010

Sitter och kollar på förkväll just nu.. Finns inte så många kanaler att hurra om här så det blev 4an som vann. Det är ju halv åtta hos mig sen oxå. Det får man inte missa. Ibland så är det lite pensionärsvarning på mig. Men det skiter jag i...

Jag har gjort helg redan idag jag. Skulle ha vart på en företagsmässa i Falun, men som vissa vet så gick det bara inte... Tråkigt att behöva ha dom här känslorna, men snart ska dom vara borta. (hoppas jag)
Så nu sitter jag med datorn i knät och ska göra lite julkort i PS som vi ska göra i skolan imorrn, men jag fick göra det hemma så jag inte behövde må dåligt. Så skönt att alla är så förstående.
Men jag råkade fastna på FB och här så det tar lite lång tid. Men jag har många timmar på mig :P

NÄÄÄ sätt igång nu

Inga kommentarer: