onsdag 29 december 2010

Vilken dag. Den har bara rusat iväg. Redan 18 och snart är det kanske något bra på Tv eller man ska nog inte hoppas för mycket.

Har iaf fixat med ännu några kartonger på vinden idag. Så snart börjar det blir klart. Och mamma passa på att slita fram allt jag hade i långskrubben. Så nu är det en enda röra i mitt rum. Kläder och lakan överallt. Men det är bara 1 vecka kvar nu :D
Sen skottade jag av bilarna som var på gården. Några veckors snökaos på dom.. Inte kul att skotta alls :S 1 meter packad snö... Men ta det som träning :P Hehe.
Vi var även iväg till lilla grannen och hälsa på Edith. Hon är så himla söt och skrattar jämt. Fick världens blötpuss över hela ansiktet med när vi skulle gå hem. :)

Nu har jag tagit en paus i packandet, till nästa vecka tror jag. Inte mycket mera jag kan göra nu än uppe på vinden och det går på en timme typ. Så nu spar jag mig.
Imorrn ska jag umgås med en underbar vän och sen planera inför Nyår. Får se vad som händer :) Säkert nå skojsigt.


Spikmattan nästa. Min rygg vill ha peeling.



Inga kommentarer: