tisdag 28 december 2010

Ny skidjacka i julklapp och nya täckbyxor idag. Nu är jag redo för den kalla vintern. Fast nu kanske det redan har vart den kallaste perioden. Men jag måste ju ha skidkläder när vi åker upp till Åre. Längtar som en tok. Kommer bli så roligt. Bara nya skidor som saknas till den resan. Men jag har ju iofs bestämt mig för att hyra så man slipper släpa på tåget.

Har vart upp på vinden idag och kollat igenom lite kartonger med saker som jag hade i förra lägenheten. Allt ska inte med till denna nya utan bara det nödvändigaste och sen får man se vad man kan tänkas behöva senare. hatar när det blir överfullt innan man ens vet vad man stoppat in i hyllorna. Men mina favvo vinglas måste med. Kan inte klara mig utan dom. Hur ska jag annars kunna pimpla vin sena kvällar i min ensamhet... HAHA. Alkovarning. och eremitvarning. But i love it.
Fortsättning följer på min packhysteri.

Nu ska jag skriva recept.

Bye bye min hjärna är paj...

Inga kommentarer: