fredag 3 december 2010

Ligger på sängen och ska försöka läsa min bok, men tankarna bara snurrar och jag vet varken ut eller in... Vill jag vara delaktig i någonting som jag hatar.. Nej, men hur ska jag då lösa situationen jag är i just nu. Blunda och stanna kvar eller gå åt ett annat håll...?? Please Help Me...

Igår satt jag och gjorde lite julkort. Jag tycker dom finaste är dom enklaste. Men jag vet vad uppgiften går ut på så jag ska leka lite till och göra någonting som innefattar det vi nyss har lärt oss.
Men är är en som jag gillar mycket.



Och en som mera är ett litet skämt :P


Nu ska jag ta och hämta lite Juice och äta mig en korv.
Och förhoppningsvis inte tänka för mycket.. Var ju ett kapitel i boken som handlade om ältande och för mycket tänkande. Kanske måste läsa det igen..

//S

Inga kommentarer: