måndag 7 mars 2011

Haft en jätte bra helg :) Hjälpt Hanna fixa lokalen för 30 årsfest på lördag dag! Sen brakade festen lös och det vart en lyckad fest tycker jag! hade jätte kul!
Igår vad det dock inte lika kul.. Bakis och väldigt trött på dagen. Eller var nog mest bara trött och uttorkad.. Fast det kanske bara var ett finare ord för bakfylla :P
Vid 16 fick jag nå bryt och orkade inte ligga längre. Gick till Ica och handla lite vätska, cola, Juice i olika slag. Mums. Är en flitig juice drickare har jag märkt. Gott gott!! Spec multivitamin. Vilket är lite överraskande då jag verkligen vägrade dricka det i mina yngre år.
Sen kom Jonas och hämtade mig och det blev Pizza mys hemma hos Niklas och Sara!! Alltid trevlig att hälsa på där! Och lilla flisan var energisk som vanligt! Kul med barn som har energi!

Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon! Skönt. Behövde verkligen det. Blev inte så mycket sömn förra veckan. :S
Men nu börjar jag bli en aning rastlös och vet inte vad jag ska göra, men som det alltid gör så löser det sig :)

Ska iaf gå in och dricka lite Cola nu när jag kom på att det står en iskall i kylen ;)






Inga kommentarer: