torsdag 3 mars 2011

Vet inte vad det är som har hänt med mig nu dom senaste dagarna.. Jag har vart så himla trött och orkeslös till allt. Men dom som känner mig vet ju att jag har svårt att sitta still med så den där kombinationen är inte så bra... I tisdags stupade jag i säng klockan 21 för jag orkade knappt stå upp..

Var med min skitbil till Pappa igår med så han fick laga lilla kabelbrotten. Tydligen hade det brunnit på bra inne i ratten. Så att bilden inte brann upp ska vi nog vara väldigt glada över. Men nu fungerar alla spakar och finesser som det ska igen.
Men måste erkänna att jag inte var allt för nöjd att åka ner till Hogland bara för några timmar när jag egentligen hade planerat att ta det väldigt lugnt.

Idag jobbar jag 11-20. Skulle nog helst ligga kvar i sängen och sova några timmar till. Men jobbet lockar oxå en del. Ska bli kul att jobba med Sandra som börjar idag! :) Och bygga skyltfönster står oxå på dagens planering.

Upp och hoppa detta blir en fantastisk dag!


Inga kommentarer: