lördag 5 mars 2011

Jag som skulle sova länge idag. men det är bara att inse att jag aldrig klarar av det.. Iofs så somnade jag relativt tidigt igår med så det är väl inte så konstigt.
Sprang just ner och slängde i en maskin tvätt. Som bara blev en som tur är. Hatar att sitta och vänta in en tråkig tvätt. Tur man mestadels bara har mörka plagg i sin garderob. :)
Fick även veta av min kära granne att det var inte mängden tvätt som man ställde in utan hur smutsig tvätten var. Så då behöver man inte ha på så högt, för jag har inte så himla smutsig tvätt att tvätta. Great. Nu slipper jag vänta 2.30 för en maskin med handdukar och lakan. Nu kanske jag gillar tvättmaskinen iaf.

Fredagar på jobbet är lite dryga. Inte så mycket folk. Alla vill vara hemma med familj och vänner och mysa. Men det gick finnemang iaf, dock hade jag så ont i fötterna sista timmen att jag knappt kunde stå.. DRYGT... Känns av även idag. Men idag blir det lågskor hela dagen, förutom ikväll. Party för hela slanten :D
Festen i bildform kommer så fort den har ägt rum (;))

Magen kurrar bäst att göra den nöjd :P


Inga kommentarer: