måndag 14 mars 2011

Nu är jag utvilad som aldrig förr. Somnade vid 22 igår och sov ända till 9. Så jag kan inte klaga på att jag sovit för lite. Snarare för mycket. :)

Nyss intagit mig med stor och härlig frukost! :)


Havregrynsgröt med äppelskivor och mjölk. Ett rågbröd med kokt medvurst och ett stort glas apelsinjuice. Nu kan jag väl slippa bli hungrig om en timme igen :P
Nyttigt måste det ju vara med. Hihi.

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi landar i Åre och befinner oss i backen för första åket :) Kommer bli en härlig och intensiv vecka. Skönt att jag valde att inte åka Zipline, för då har jag tre timmar att bara ta det lugnt och mysa på för egen maskin. Behövs nog så mycket som kommer att hände varje dag!

Nu ska jag åka iväg på jobbet och spendera min dag där :) Trevligt värre.
Tjolahopp!! Idag skiner solen igen! Men det hade tydligen snöat inatt enligt min bil.



Inga kommentarer: