måndag 7 mars 2011

Spräckte min Big Brother oskuld idag och jag kan säga att det var inte värt det... Jag skäms sällan för mig själv, men när det kommer till andra människors dumheter så klarar jag inte av det.. En svaghet, hm, vem vet.. Men det blir aldrig ett till Avsnitt med BB Hemma hos mig det skriver jag under på... Hur tänker vissa människor och varför...

Nu ska jag iaf lämna missödet i BB-huset för att lägga mig i min underbara säng och läsa lite om Isfolket istället. Mycket bättre!! Sen förhoppningsvis sova väldigt gott.

Kommer dock inte bli några bilder från helgen festande då det inte blev några kort... What... Japp lika förvånad själv.. Var nog väldigt upptagen med att dundra iväg en och annan champagne kork i taket istället för att ha kameran i högsta hugg.
Kan säga att min outfit blev mycket lyckad iaf!! Helsvart, men en röd och svart randig fluga!! Tackar vi Håkan för :)

Men som sagt, Nu sova.

Natti natti!


Inga kommentarer: