tisdag 22 mars 2011


Åre är slut för detta år. Men vilken resa!! Vi har haft det så mega delux bra i helgen att ingen var så värst sugen på att lämna byn. Mycket skidor, mycket sol, mys och blåmärken senare så sitter man hemma och njuter av minnena.
Kroppen är helt slut och varje muskel protesterar, men det påminner bara om hur bra helgen var!!






Igår jobbade jag första dagen efter resan och jag var så sjukt trött. Hade kunnat somnat bland plaggen. Men dagen gick sakta men säkert och jag kom äntligen hem till min underbara soffa. Somnade rätt på sturt... :P
Idag är det en städa och tvättar dag. Vilket kan vara skönt då jag mest måste ta det lugnt och vila upp mig så jag blir pigg och kry så jag kan jobba normalt igen. :P
Kanske att man tar sig till stan och fikar lite, skulle vara rätt så varmt idag hörde jag en liten fågel viska i mitt öra.

Men nu måste jag gå ner till källaren och dona på med tvätten.. Finns ett antal illaluktande plagg där nere nu... För att inte tala om knäskydden.. URK delux....



1 kommentar:

Anonym sa...

Var bara liiite avundsjuk på din helg,skidåkning,sol o afterski är kanon på våren!
Välkommen till verkligheten igen! :)
//M.