lördag 2 april 2011

Riktigt usel på att blogga nu för tiden... Det skyller vi min nya telefon för... Har nästan aldrig datorn på nu för tiden.. Men imorse kollade jag på How I Met Your Mother för jag kunde inte somna om när jag vaknade vid 7. Så det är sömnmedel att kolla på serier :P SÅ då slänger jag in ett inlägg..
Har vart deckad några dagar i feber och förkylning, hade nästan ingen röst kvar alls.. Var inte kul.. Men efter några dagar till sängs så vaknade jag till liv igen :) Sen har jag bara jobbat. Inte hänt så himla mycket..
I onsdags var jag på After Work med Johan på Svenssons. Käkade Mozzarella sticks och drack vin. Härlig kväll. :)


Så jäkla gott :D

Nu är jag ledig i 4 dagar. vet inte riktigt vad som händer. Men jag är inte orolig, det brukar alltid dyka upp någonting roligt. eller på Måndags ska Johan kidnappa mig och busa med mig frö att jag fyllt 25... Undra vad den token har hittat på.. :P

Men nu frulle. Magen kurrar!! :P

Inga kommentarer: