fredag 8 april 2011

Sitter nu och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta lite förrätt och dricka lite champagne :) Lite fredagsmys.
Ska testa en ny förrätt med chevre och parmaskinka. Ska bli spännande att testa någonting nytt.

På förmidagen var jag inne i stan med mamma och Laila. Shoppade ingenting då vi bara var in och handlade och fikade lite. Sen när jag kom hem så färgade jag håret och tänkte gå ut i garaget och städa min bil.. Men jag hamnade framför datorn och leta fjällräven byxor istället... Finns ju ingen nätbutik som säljer Barents Trousers i st 44.. Blir galen.. Hoppas Naturkompaniet har lust att beställa hem ett par till mig.. Ska alltid vara så krånglig ja, som inte kan ha vanliga normala dam storlekar utan måste gå på det minsta på herr :P Hittade ett par på tradera, dock fel färg än det jag ville ha, men sjukt mycket billigare än ordinarie. Så när jag skulle komma ihåg inloggningen så kom jag ju såklart inte på den. Och när jag skulle skicka ett påminnelse sms så fungerade inte det... Jag blir galen.... Gillar inte tradera nu heller... Men det kanske kommer under dagen.. Var ju 21 timmar kvar tills sista budläggningen. Så jag har lite tid kvar på mig.

Få se om jag går ut senare och städar min otroligt skitiga bil senare idag då.


Inga kommentarer: