tisdag 5 april 2011

BODA BORG

Igår var det som sagt Johans bus dag med mig. Försenad födelsedagspresent.
Jag hämtade upp Johan strax efter halv tio och dagen startade. Vi for mot Ånge och jag förstod ganska snabbt vart vi skulle :P

Boda Borg :D Har inte vart där på hur länge som helst. Och sen att han hade bjudit in en person till var jag helt ovetandes om. Vart en glad överraskning :)

Efter en varsin redbull så var vi redo att leka. Och idag jag jag erkänna att jag har ett och annat blåmärke och lite ont i mina små leder... Mest knäna som fick ta mycket stryk... Men det var lätt värt det.
Sen efter vi hade lekt färdigt inne i huset begav jag och Johan oss till Byberget och hälsade på hans gamla dagmamma och vänn sen barndommen. Riktigt trevliga människor. Bjöd på mat och kaffe och vi satt där och surrade i 4 timmar. Tiden bara sprang iväg. Så när man kom hem var man trött och mör i kroppen. Men det var en mycket lyckad dag och jag hade jätte roligt :)
TACK JOHAN.

Idag så skiner solen igen och jag ska försöka ta mig ut och få lite strålar på mig. :) Hoppas det är varmt med. Men det tror jag nog.




Inga kommentarer: