lördag 23 april 2011

Idag hade man ju gjort ganska mycket för att fått varit ledig.. Men ibland har man inte tur. Fast det gick ju väldigt bra på jobbet iaf! :) Fick sitta på lunchen och mysa i solen och känna värmen. fast det gjorde ju inte saken bättre sen när man måsta gå in igen.

Efter jobbet så kom Angelica, Kim och Johan och hämtade mig för vi skulle iväg och leka och träna lite med Johans och Angelicas hundar. Så söta!!


Angelica och Elli!!

Söta Koxa (stavning)


Sen for vi upp till Bure och kollade på solnedgången. Så himla vackert!


Mina små <3an

Nu ska jag snart ta och gå isäng och sova lite. Upp på jobbet imorrn igen och tjäna lite pengar!!
Men först måste jag vänta på tvättmaskinen som ska bli klar. Fick den briljanta iden att tvätta när jag och Johan kom hem för att äta lite middag. varför inte en påskdag som denna :)

Kan för övrigt inte sluta lyssna på Chris Medina- What are words. Blir lika tårögd varje gång! Så himla fint!






Inga kommentarer: