fredag 15 april 2011

Skönt med rast när man är lite seg i kolan... Jobbar till åtta idag, som alla andra fredagar när man är ledig helgen... Men vad ska man göra... I onsdags så var det premiär grillning på Bergsgatan :D Mums vad gott!! Bilder kommer när jag kommer hem ikväll!! (om jag orkar :P) Vi som grillade var jag, Angelica, Johan och min granne Emil. Riktigt nice. Sen kom Även Mats och hälasde på. Har inte träffat han på snart 2 år, så det var rikigt kul! Sen vart det spel uppe hos mig och lite vin och öl till det. Och självklart vart det en utgång med Emil och hans polare. Var åp Irish och surrade och sen hem och surra vidare. Kom inte isäng föräns 7 på morgonen så på Tordag så var man inte allt för kaxig :P Haha.... Men huvudsaken att man hade kul, och det hade jag verkligen :) Idag hade vi morgonmöte mellan 8-10... Var inte så pigg på att åka till jobbet till 8 men jag hade inte så mycket val.. Men jag fick åka hem i två timmar och vila innan det var dax att börjar jobba på ritkigt.. Sen ikväll efter jobbet blir det nog hem till Niklas och hälas på. Jonas kommer och hämtar mig efter hockeyn så då blir det lite spel och mys antar jag! :) Men nu är min rast slut. Bara 1 tim och 45 min kvar av dagen som har vart grymt långt. Trevlig helg!!!

Inga kommentarer: