söndag 17 april 2011

Haft en underbar dag i solen idag!!! :)
Började med att man vaknade tidigt och det var way to tidigt för en bakisdag.. haha. Så jag la mig på soffan och somnade om till disney chanel. ;P
Sen ringde Johan och sa att vi skulle åka till nolby och hälsa på Nathalie som jobbade. Och vem säger nej till det i detta underbara väder.. not me.
Vi satt i solen och gassade. Var riktigt jäkla varmt vissa stunder. Riktigt stekte. Sen så fick vi låna skidor och åkte lite slalom. garanterat årets sista :P Men det var roligt, lite mycket modd.. men va fan dä ä ba å åk.. Haha.




Var så himla skönt i backen idag! :)Nathalie och Johan på väg upp i liften!

Sen vart det stan en sväng och sitta på torget och glo på folk och sen hem och spela Mario.. var längesen nu. Roligt är det. men man blir less efter ett tag... Man hoppar in i allt och bara vill skynda sig i mål.. Man måste nog vila mellan varven man spelar tror ja.

Vart ju grillning i onsdags ocå som jag lovade lite bilder från.


Orkar inte lägga ut nå fler.. Tar sån himla lång tid att ladda upp.. Jag får sitta här hela natten isf...

Nu ska jag natta mig själv, upp imorrn innan jobbet och tvätta lite... Sen som sagt, jobb till åtta.

Natti natti!!!




Inga kommentarer: