tisdag 19 april 2011

Grym helg, menas det då att det blir en grym vecka... No way... Förkyld igen nu då.. Fattar inte vart mitt immunförsvar är någonstans... Eller om mig kropp över huvud taget vet vad det är för någonting... Suck.. Men en snorig näsa och en ond hals ska jag iväg på jobbet vid tolv, sen hem vid fem igen. Softich dag! :P

Fick en rolig överraskning idag med på Fejjan, Erik har lagt ut filmen på när jag och Karin Sjunger på Memento i Lördags. HAHA HAHA jag säger bara HAHA.. Hollywood here I come.. NOOOOT...
Sen massa roliga bilder! Men dom får ni gå in på FB och kolla på!

Idag efter jobbet så ska jag bara mysa och förhoppningsvis testköra Jonas nya bil, om han nu kommer hem med den :P

Nu ska jag sätta mig framför Tvn och glo lite innan det är dax för jobb.


Inga kommentarer: