måndag 11 april 2011

Förra veckan så sa mamma till mig att vi hade fått Disney Channel på boxen.. Ingen var lyckligare än jag. Är verkligen avkopplande att sitta och titta på tecknat när det inte finns något bättre att göra. :)

Ännu en jobb helg avklarad. gick hur bra som helst och man blir riktigt taggad när det går så himla bra som det gjorde i helgen. Mera såna helgen tack.
Sen efter jobbet käkade jag, Jonas och Hanna pizza. Sen handla lite och sen hem till Jonas och kolla på BB... Hatar det programmet.. Så varför plågar jag mig själv.. Fast det var faktiskt Jonas och Niklas som ville titta..

Lucas var så himla söt igår. Han vet mycket väl att han inte får vara i garderoben... Men ändå smög han sig dit och ligger och myser. Kunde ju inte skälla på honom när han är så söt :P



Nu disney och sen jobbet.



Inga kommentarer: