måndag 28 februari 2011

Sliten... Nä. Trött... Jaaaaa

Dom här 4 lediga dagarna bara flög iväg.. Men jag hade det jätte mysigt :)
Åkte hem på torsdag och myste hela dagen. Gick ut och gick med Linus och busade i snön med honom. Hoppas det går bra nu när han kommer hem igen.
Sen på Fredag åkte jag och mamma in till stan och handlade lite. Sen hem och gå ut och gå med Linus och jag fick sällskap av Laila. trevligt.
Sen förbereda maten och fixa tårta :)
Fick bra presenter och igår var jag på ikea och handlade skoskåpen som jag ville ha. Hade sån tur att farfar och Melida hade en byrå som bara stod hemma hos dom som jag fick ta. Så jag fick lite pengar över att göra annat skoj för :D

På lördag var det rally i byn och det var roligt att se på. var ute hela dagen. Åkte iväg med skotern en sväng och kollade på andra ställen. Sen bar det av till Sundsvall igen för en liten fest.
Utgång och hela köret. Kom isäng 7 på morgonen och sen upp 9 igen.. Var inte så pigg då om man säger så. Men ut p Ikea bar det och jag blev bjuden på lunch och fika. Trevligt värre.
Sen somnade jag rätt vackert på kvällen vid 21. var så trött. Sov som en stock hela natten. Är rätt trött nu med men nu ska jag iväg och jobba :) Ska bli kul att glömma resten av världen och låsa in sig i MQs underbara värld.


Wicked game



Inga kommentarer: