tisdag 15 februari 2011

Kastat mig själv i sängen med datorn i knät och sitter och surfar runt lite. Vill ha så mycket på MQ nu så jag skulle behöva vinna lite pengar. eller fylla år och få presentkort. Men fylla år gör jag ju snart så då är det bara hålla tummen på att man får ett presentkort då ;)
Efter jobbet idag fick man åka hem till Johan och få friterade plättar med hallonsylt. Spännande att smaka någonting nytt. Var ju kanske inte världens nyttigaste mat, men ack så gott!! Det måste jag testa!!

Imorrn är jag ledig och ska först ut på en promenad med Heléne runt Sidsjön. Hoppas det inte för kallt. Burr, då blir det inte så himla kul att gå. Men vi håller en tumme.
Sen måste jag handla så jag ska dra med mig Johan ut på Birsta och dricka en kopp kaffe och sen handla lite nödvändigheter!

Men nu ska jag lägga mig och läsa igen. Började på andra boken igår kväll. Hoppas den oxå är bra.


Inga kommentarer: