onsdag 16 februari 2011


Igår så köpte jag ett Wii Fit och Wii Balance Board av Johan och idag så testade jag det. Sprang runt som två galningar idag gjorde vi för att hitta batterier så det räckte :P Men det gick ihop till slut. Så jag tränade på i 30 minuter. Inte någon hårdträning direkt eftersom jag var ovan och hade redan ont i benen efter ovana att stå och gå mycket på jobbet... Jaja, jag har inte världens starkaste ben... Nu släpper vi det ;P
Men det kändes att man hade tränat lite och det kommer nog bli roligare sen när man kommit i det och fått lite mera saker upplåsta och mer svårighetsgrader.
Men sen får vi väl se hur länge jag kommer att orka med att stå hemma och göra lite träning. men kan ju lätt ledsna. Men sen ska jag ju skaffa kort på Friskis så då kör vi stenhårt på beach 2011 :D

Nu ska jag ta och kolla på dagens avsnitt av "Halv åtta hos mig" (beroende nu) Så skönt att det finns på tv4play så man inte behöva passa tider... Inte min starka sida :P



Inga kommentarer: