torsdag 10 februari 2011

Idag är det första dagen på mitt gamla jobb. Är lite nervös hur det ska kännas. Men om det känns som vanligt så kommer det bli underbart! :) Har saknat alla mycket. Gemenskapen man har. Ska bli riktigt roligt.

På lördag ska vi även ha en lite försenad julfest. Det enda vi vet är att ta på sig mys och täckkläder. Hm, undra vad dom har hittat på. Blir säkert jätte roligt :) Tvivlar inte på det :)

Nu ska jag kliva upp och ta en dusch och fixa håret, tar ju sin lilla tid nu när man har klippt sig. Men det blir grymt bra när det är klart. Och vad ska jag ha på mig?? Har ju ingenting från det NYA nu ju... Jaja, det blir nog bra iaf. kanske skjortan jag köpte sist, fast den är på rea och jag vet inte om det finns någon kvar. det löser sig alltid :D

Hopp hopp iväg till duschen nu Sandra.


Inga kommentarer: