söndag 13 februari 2011

Dagens;
En gammal tunika från Twist&Tango..
Men det finns en variant på Zoul som är mycket lik.

299:- (finns även i brun)

Igår var vi på Alnö och hade våran försenade Julfest. Alla undrade med nyfikenhet vad de två Emmorna hade hittat på.
Det blev först frågeslinga i skogen ovanför där Emma B bor. Sen var vi i Scoutstugan och åt jätte god mat. Emma B överträffar sig själv dagligen. Sen mys och skratt hela kvällen.
Tack alla underbara MQ,are för en jätte mysig och trevlig kväll.

Jag åkte hem rätt tidigt ändå. Skulle upp och jobba idag 10 så jag vill inte vara trött.
Har gått bra idag, vart lite segt med folk sista timmen jag jobbade. Men dagen har vart bra. Fick lunch sällskap av Linnea oxå, trevligt :)

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta min förtjänade vila nu. Hoppas på någe bra på TVn annan får man väl slå på en film.


Inga kommentarer: