onsdag 9 februari 2011

Var och åkte skidor igår igen i Nolby. Gick dunder bra och jag är sjukt nöjd med mina nya pjäxor. Var rädd att jag skulle få ont, men bara lite i början. Men det gick snabbt över. :) Nu är det bara nya skidor, stavar och hjälm som står på önskelistan. Men det får nog vänta ett tag tills pengarna rullar in som dom ska :P

Bilden är från i söndags när vi åkte på Södra.

Mina nya pjäxor, Nordica Speed Machine.

Sen skulle det bli filmkväll, Good Will Hunting, men PS3;an tyckte inte det var en bra ide så det blev ingen film. Så jag for hem och gick och la mig. Somnade som en stock och sov till klockan nio. Skönt.
Idag ska jag iväg och sola och sen vara med underbara Sofia <3
Imorrn börjar jag jobba och det känns lite pirrigt och spännande. Längtar faktiskt :)

Men nu ska jag duka fram en brakfrukost och kasta ner mig i soffan och mysa lite! Sista arbetslösa dagen måste man ta vara på.






Inga kommentarer: