måndag 14 februari 2011

Fyndade ett par Levis Jeans idag!! Betalade endast 399:- Gick runt och vek på Rean och fick i min hand ett par svarta Levis Jeans i storlek 28"34. Var lite rädd att dom skulle vara lite för stor. Har egentligen 26" eller 27" beroende på modellen. Men dom satt jätte bra och var lite veckade i modellen!
Har letat efter Svarta Levis hur länge som helst... Vart överlycklig!
Dom som känner mig vet att jag är en liten levis tönt :P Gillar deras passform och kvalitet.

Super bra dag!!

Hemma nu och sitter i soffan med en te kopp och datorn. Ska snart ta en snabb dusch och sedan hoppa i säng och läsa lite. Har blivit lite såld på Sagan om Isfolket serien. Är bara inne på första boken, men jag ska definitivt läsa hela. Tror det är uppåt 40 böcker. Så jag har några till som väntar :)



Inga kommentarer: