onsdag 23 februari 2011

Stannar upp...

Gör en liten paus i mitt morgonschema. Kolla FB, kolla bloggar, kliva upp, klä på sig, Sminka sig, äta frukost, åka till jobbet. Men innan äta frukost och åka till jobbet lägger jag nu in ett blogginlägg.

Tvättning stod på schemat igår och det var vad jag gjorde HELA dagen. Tvättmaskinen nere i källaren måste vara rekord seg.. På lakan och handdukar tar den 2.30 på sig.. Har ni hört nå värre... Skit drygt.. Men just då kom Johan och Nova och hälsade på :)


Hon är så söt och snäll!! Vi busade lite och hon fick lite sockerkaka (!) Sen så åkte vi ut till Willys i Birsta och handlade hundmat. Sen så klart barista och fika. då kom Jonas in till stan med och fikade med oss. Trevligt trevligt!

Idag är det jobb som står på schemat hela dagen. Så nu måste jag göra min gröt och sätta mig och kolla på TV.

Ett stort grattis till Zacke som idag fyller 10 år!! Hurra hurra hurra hurra :D


Inga kommentarer: