söndag 6 februari 2011

Gårdagen var trevlig och det blev tidigt för min del! Skönt idag kan jag lova. Vi var för här hos mig, jag, Sofia och hennes jobbarkompis Tina. Drack lite vin fixade med mitt hår. Vart riktigt bra :)


Sen åkte vi ner på Irish och tog någon fördrink. Och sen vidare mot Allstar och åt deras goda burgare. Mums. :P
Jag kom hem vid 23 och då tog jag mig en resorb och hoppade isäng. Men jag har drömt massa konstiga drömmar inatt så jag har inte sovit så bra :S

Nu sitter jag och väntar på att Jonas ska komma och hämta mig. Vi ska iväg och åka skidor på Södra. Utför alltså :) Skoj, verkar vara kanon väder ute oxå. Blir en heldag i backen. Kan inte spendera en söndag bättre.

Men nu ska jag ta och göra mig klar så att han inte behöver vänta på mig som vanligt :P


Inga kommentarer: