tisdag 22 december 2009

Andra dagen: Check!
Idag gick allt som på räls. Var jätte kul och det var lagom med folk så man fick någonting att göra hela tiden! Och nu har man ju lärt känna hudiktjejerna på MQ lite mera så då blir det ju roligare oxå. :)
Lunchade med Lars och hans kompis Lisa på Jambo. Gott värre, men nu luktar man ju curry om fingrarna. Gissa vad jag åt?! :P haha. Like always. Chicken Curry! Men den är ju så jädrans god juh.

Imorrn är sista dagen innan Julafton och Juldagen. Kommer bli en bra dag med. Imorrn är det lön och folk är ute efter sina sista julklappar. hysteri på hög nivå kommer det nog bli. Men jag älskar när det är mycket att göra.

Nu ska jag sova så jag blir pigg imorrn.

Måste bara nämna en sak, Marina placerade in mig på kommunikations delen med Kristin över julen så jag skulle få utlopp för min utbildning :) Härligt! Det tackar vi för.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: