fredag 18 december 2009

Dagen har gått jävligt fort måste jag säga. Det är bra det. För den som väntar på nått gott! :) Hihi.

Frida kom upp till mig vid tolv, då låg jag i pyjamasen än och myste framför TVn. Började packa lite och jävlar vad saker man hade här. Och vad mycket kläder som man inte vet om man vill lämna eller inte. Tur man har bil! Sen kollade vi på resor och det kliar i fingrarna och vi båda vill beställa nu så det är gjort, men ska man kanske vänta och ha lite is i magen som mamma så fint uttryckte sig?.. Vi ska iaf kolla vidare efter billigare resor snart och se vad vi hittar!.


Så här ser det ut utanför min stuga nu. Det är så himla mysigt att det kommit snö! Men att det behövde bli 20 minus på en gång var en liten miss i planeringen... :P Det är grymt kallt ute.

Jag och Frida har precis vart nere och betalt hyran för Januari nu. Burr säger jag.

Så nu passar det utmärkt med en varm dusch innan man ska ner till Frida på middag och sen till Brandmannen och se hennes kille spela! :) ska bli skoj.

Trevlig helg och på återseende!

Inga kommentarer: