fredag 11 december 2009

Mår bättre idag men men är riktigt seg och det känns att det är någonting dumt som cirukulerar i mina ådror.. Men det går säkert över snart.

Igår var det Vernissage. Temat var " designad kommersiell grön profil" Japp och vad gör man av det då undrar ni säkert. Jo vi gjorde en picknick grill! Den vart jätte bra. Våran monter var en sandstrand (för att chocka lite i vintertid) Alla var så himla duktiga och hade gjort massa påhittiga nya produkter. Ska få bilder av Hanna sen så jag kan lägga ut lite förslag!
Det enda som var synd var att jag måtte som en påse skit... Sprutan har satt sina spår och jag var som en liten zombie. Somnade när jag kom hem och mådde inte alls bra när jag vaknade. Så idag tar jag en day off och vilar upp mig ordentligt. Så det inte bli värre senare.

Men nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra lite frulle så kanske man bli lite piggare.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: