måndag 7 december 2009

Sitter och kollar igenom Dalarna runt på facebook nu. Fan vad kul jag och Johan hade på den resan. Jag vill bara göra det igen och igen och igen! :)

Nu är jag tillbaka i Leksand efter en underbar helg i Tjärnvallen. Vi har haft det så underbart mysigt.

Tänt en brasa!
Vart på Nipfjället!Och kollat på Sveriges största vattenfall i Njupeskär.
Har helt enkelt vart en underbar helg! Dock är jag väldigt trött idag. Men det får man ta.
Sitter och spelar FARKLE på Facebook nu. Snacka om beroendeframkallande spel. Haha. Men det är roligt.
Hade hellre måsta gjort nått vettigt. Men jag orkar inte just nu. Har hela kvällen på mig :)

Snart kommer Frida och vi ska käka pepparkaksdeg. fast jag har öppnat och smakat lite redan. Måste ju kolla om den är okej att äta :P
Hehe

Nej nu åter till spel och snart Skriva en reflektion om kommunikativt ledarskap.

Snart JULLOV :D

Inga kommentarer: