tisdag 29 december 2009

Nu har vi kommit så långt som till mellandagarna.
Julen har vart jätte mysig. Jobbade måndag, tisdag och onsdag. Det var roligt, men inte som min egen älskade butik i Sundsvall. Men det var roligt att komma ut och träffa lite folk :)

Julafton inleddes med mys och Världens bästa Anna kom upp och inledde julen med oss. Och hon kollade när jag fixade mig ( hon får göra de varje jul, hon tycker jag är seg :P haha) Sen julbön upp på Hoglandsskolan. Trasition som börjar spåra ur. Haha.
päronkonjak at uddens och önska alla härliga grannar God Jul!
Fick mycket fina julklappar iår, tex EN BIL. Japp ni hörde. Jag har världens bästa pappa. Sen presentkort och böcker och volymtång. Och mycket annat fint! :) Tack för fina julklappar.

Sen vart det utgång på juldagen. Roligt ocg grymt mycket folk. Det var Anna som drog med mig. Men dagen efter hade man nog hoppat över.. haha. JObbade 9-14. Men jag kom till jobber halv 11.. Tro inte jag var för bakis. Det var ovändret som satte stop för mig. Vi kom inte ut på bergsjö vägen. Hade drivit igen. Fick vänta på plogbilen. Och snäll granne som skjutsade in mig :)

idag har jag var sjuk :) Vaknade 6 imorse och kände mig inte pigg ovh det vart bara sämre ovh sämre.. Så jag stannade hemma och vilade. Skönt det. Och hoppas det inte blir sämre nu för imorrn ska jag åka till Peter. Sakna som bara den nu. Inte sets på 2 1/2 vecka...

Åh klantig som bara jag kan vara har jag vart idag oxå... :S Skulle smälta choklad i micron och formen var skit varm och jag tog den med handen.. SMART.. Nja... Så jag kommer få värsta blåsan i handflatan. Gör skit ont nu :,(

Men nu ska jag ta och somna in och vänta på morgondagen. Godnatt och sov sött!

Inga kommentarer: