lördag 2 januari 2010

2010

Mycket varmt välkommen.
Det snöar som bara den ute just nu och sen igår måste det ha kommit minst 3 dm. Men jag tycker om snö, iaf när den faller så fint utanför och jag får vara inne.

Jobbade idag egentligen, men jag är kvar i Valbo. Mådde inte alls bra imorse. Så jag tyckte det var bättre att vara kvar här än att åka 13 mil för att senare kanske inte klara av att jobba iaf. Så nu ligger jag på soffan, nyss druckit en kopp te. Gott för magen!

Nyår var en mysig dag. Jag och älsklingen var hemma hela dagen. Började med att lösa massa kluriga gåtor. Den med 5 hus och man har påståenden och ska gissa vem som bor i vilket hus. Det tog lite tid det :P men det var kul. Sen hittade vi massa mera och det vart hela dagen som försvann till det :) Sen Jättegod mat och vin.
tolvslaget firade vi borta vid sporthallen här i Valbo där det var fyrvererier i massor. Jätte fint!
Sen hem och kolla lite på TV!
Var en riktig lugn och mysig nyårsafton!

Igår vart det en eller två, eller tre.. haha nja fyra filmer vart det nog till slut. Skönt med mysdagar. Idag blir det inte så mycket som händer. Orkar inte vara uppe så himla mycket. kanske en film till :o hehe vem vet!

Gott nytt 2010.
(Undra hur många ggr man kommer skriva 010??? haha)

Inga kommentarer: