måndag 25 januari 2010

Det kommer ta ett tag innan man blir riktigt pigg efter en helg som denna :P
På Fredagen åkte man ju till Sundsvall. Sen på kvällen var man bara hemma och myste.
Lördagen var man in till stan med Anna och tog en fika på Dackås.



Sen hem och få veta att det skulle bli utgång med Therese, Alex och Hanna! Man är inte så sen att hänga på heller ;) Hihi. Så jag for till Bergsjö och sen vart det förfest i Hudik. Kvällen vart mycket lyckad, jag hade jätte roligt!


Dock kom man hem kl 4 på morgonen och sen upp kl 8 igen för att åka till Hassela med Micke och åka skidor. Det var skit kul och jag hade längtat som fan. Men man var inte pigg för fem öre. Sen när man kom hem från det så var det bara att sätta sig i bilen och fara ner till Valbo igen. Det var inte en kul resa vill jag lova. Fick ha kyla på och hög musik och sjunga för att inte somna. Farligt. Men jag kom ner helskinnad. :)

Idag blir det Cervera igen. Synd Malin är i Egypten och solar istället för att jobba. Men det ska nog gå bra ändå.

Nu måste jag ta och göra det sista innan jag ska iväg.

Lägger ut bilder från utgången ikväll. Hinner inte nu.

Inga kommentarer: