söndag 31 januari 2010

Var väldigt trevligt att vara på stan och fika med Isa igår. Vi satt på JAVA i nån timme och snackade massa skit och löste några världsliga problem och sen gick vi runt och kikade lite. Luktade på massa te på och jag kunde inte bstämma mig för någon som jag gillade och ville ha, så jag blev utan. FÅr gå tillbaka när min förkylning lagt sig och kan lukta bättre.

Sen när man kom hem så mådde jag inte alls så bra, hade jätte ont överallt. Kändes som lite växtvärk i benen fast ändå inte. Mysko känsla. Men när Peter kom hem så for vi till Köpis och var på apoteket så jag fick alvedon. Det hjälpte.

Christer vill även hitta på någonting så vi for dit och spelade lite och sen ville dom ut på krogen. Men det ville definitivt inte jag. :/ Orkade inte. Så jag agerade chaufför och sen hem och sova. Det var skönt. Vaknade kl 6 och Peter inte var hemma än så jag var en snäll flicka och for och hämtade dom hos Danne. Nu ligger han och sover som en gris. Tror han behöver det! :P

Blir inge jobb iaf, för varken han eller någon annan som var ut igår orkade ens tänka på jobb eftersom han somnade kl 8 :P haha.

Men nu ska jagta och städa upp lite här efter en tids nedskräpande... Varför ska man vara så stökig ibland... Hm, synden straffar sig.

Ska även byta åt Skrollan så hon får nytt och fräscht!

Mysig söndag på er alla!

Inga kommentarer: