lördag 30 januari 2010

Trött och lite seg idag. Ont i mage och rygg. Inte kul alls. Men det är bara att bita ihop.

Igår var vi över till Danne och Malin och hälsade på. Var meningen vi skulle spela Wii men det blev inte av. Vart en snabbis på krogen och träffa Patrik och sen hem och sova. Men jag har svårt att sova när man vart ut. Blir som att jag ligger och tvingar mig att sova och då går det ju inte alls. Men jag lyckades och sov till halv elva iaf. Ovanligt det med.

Idag ska jag till stan och fika med Isa!! :) Peter ska jobba en sväng så jag tyckte det passade bra att jag umgicks med henne idag! Prata massa skit och bara umgås. Sånt gillas.
Fick även en förfrågan att jobba på Sodexo imorrn. Och det tackar man inte nej till. Lite extra pengar har ingen dött av.

Men nu ska jag ta och dricka MASSA vatten och käka mina pizzabitar. Mumma.

Inga kommentarer: