måndag 11 januari 2010


Första dagen på Cervera och det var riktigt kul! Jag fick börja med att göra om lite på en vägg och då var man lite nervös att man gjorde fel och så. Men hon var nöjd. Och sen fortsatte hela dagen så där!! Var kul att testa på något annat och man märker vad man har användning av från skolan oxå. Man tänker till hur man ska göra och vad som inte passar och så. Hoppas det fortsätter i samma veva hela 5 veckor! Känns redan som man får eget ansvar! Känns kul!

Nu sitter jag och sneglar lite på 2 1/2 man. Tog nyss en dusch och det var dunder skönt. Kände när jag kom hem att mina fötter inte luktade rosor. Så en het dusch var precis det jag behövde.
Nu funderar jag om jag ska kolla på O.C eller fortsätta kolla på TV.
Tål att funderas på.

Hoppas alla haft det bra på sin fösta dag på Lian!!

Kram

Inga kommentarer: