torsdag 14 januari 2010

Idag är det sista dagen innan helgen! :) Skönt. Imorrn är man ledig och ska på Salvador Dali i Stockholm med Peter och hans syster Åsa! Ska bli kul! Åsa sa igår att jag måsta vara hungrig när vi kom till Stockholm för hon ville luncha med mig när Peter är på Mentorsamtal. Så söt!

Igår var det väldigt lugnt på Cervera men men fick tiden att gå ändå. Idag kommer det varor så då kommer det finnas att göra.

Vi spelade Wii med när jag kom hem. Det nya spelet som inte är så nytt, men jag har bara inte spelat det. Det var ganska kul. Men lite enformigt. Säkert roligare när man är på fyllan och är flera.


Det vart tidigt isäng med, var riktigt trött och så börjar jag få ont i ryggen. Säkert alla lyft man
gör på dagarna. Men spikmattan hjälper innan man ska sova!!

Nu ska jag dricka upp min juice och göra mig klar för dagen!


Inga kommentarer: