tisdag 5 januari 2010

Nu har man packat ut allt i bilen och det är bara Skrollan och jag kvar! Ska snart ta och röra mig så man kommer fram någon gång. Blir nog inget buspalats idag. Kommer bli så himla stressigt. Vill hinna packa upp innan Peter kommer hem. Annars blir han nog tokig när han ser hur mycket jag har tagit med mig :P hehe.

Igår for man till Bergsjö för att hälsa på Therese och Liam! Trevligt! Satt och kollade på massa kort från förr och jag tror jag inte skrattat så mycket på himla länge. Haha. Fanns en del väldigt fula bilder. HAHA. Sen svängde man in till Micke och hälsade på han, Christer och Richard som spelade kort. Kom därifrån först vid ett. Rätt trött och seg då. Men det var kul! :)

Nu ska jag ta och kolla om det är någonting viktigt jag har glömt. Sen bege mig söderut!

Kör försiktigt!

Inga kommentarer: