torsdag 28 januari 2010

Lovade ju lite bilder från i lördags! :)
Här kommer några av dom.




Det var en mycket rolig kväll! :)

Igår kollade vi på Sherlock Holmes. Den var bra tycker jag. Lite svår att förstå ibland. Men ändå riktigt bra. Sen var det bara att hoppa isäng. Var hemskt trött. Kom mycket varor och man fick piffa och flytta allt fram och tillbaka för att få det att fungera. Men bra blev det. Ska snart ta och fara nu! Tar la tid att skotta bilen kan jag tro :S Inte kul...

Släppte ut Skrollan på bordet igår oxå. Hon var riktigt intresserad av frukten :P Hihi sötisen.



Nu ska jag packa min lilla väska för en dag på Cervera!

Yoko Jakamoko Toto på TV som vanligt :P

2 kommentarer:

..::Therese::.. sa...

hihi vilka snyggingar :) kan inte du skicka över bilderna till mig?? ;)puss

Sandra sa...

Okey dokey. I DO!! Ikväll! ;)