fredag 22 januari 2010

FREDGASMYS

Sitter med ett glas rött vin just nu!! :) Mysigt sätt att spendera sin fredagkväll!
Mamma, pappa och Sven-Erik sitter surrar skit i vardagsrummet. Är rätt skönt att vara hemma och bara ta det lugnt, men ändå så känner jag mig rastlös. Men det är väl bra att ta det lugnt när jag har så jävla ont i magen :/ Magkatarr tror ja.. :S

Idag var jag upp till Sundsvall och överraskade mina underbara MQare. Kul att se er igen. Sakna mycket! Lunchade med Henke och snacka lite gamla minnen! Och så tyckte han jag skulle uppdatera bloggen lite oftare :P Får la anstränga mig lite extra då. Hihi.

Bara för att du klaga så får du en söt liten bild! ;)

Sen var man och shoppade lite! Hittade ett par jätte snygga skor på Eurosko. Har inget kort på dom då dom ligger ute i bilen än. :P
Sen köpte man en lite giraffskallra till lille Hampus. :) Sötaste jag sett. Var på Toys´r´us tills Jonas slutade och då bar det av till honom och fika lite. Är inte så ofta man kommer upp nu för tiden. Men jag hoppas det går att jag kommer upp direkt efter Lian så man kan umgås längre!




Sötisarna Alica och Lucas! Myste med dom idag med när man ändå var i krokarna :)

Nu ska jag ta och kolla lite på O.C. Kommit till avsnitt som jag inte sett nu. Är lite spännande. Men man vat inte riktigt vart serien är på väg. Är lite virrigt och snurrigt nu.

Inga kommentarer: