söndag 17 januari 2010

Kan då säga att jag somnade väldigt tidigt igår. Var riktigt trött. Men så blir det om man är och badar en hel dag. Var som sagt till Aqua Nova i Borlänge igår och det var jätte kul! Men dom hade stängt av den roligaste rutchbanan :/ Det var inte så kul. Men dom andra två gick oxå att åka. Men vi var mest uppe på Spa´t och hade det hur mysigt som helst. Bubblade utomhus (synd dom inte hade en inne oxå) och bastade, vanlig, finsk och ångbastu! Mycket härlligt. Så när man kom hem var man rätt mör. Somnade på soffan och sen funderade vi om vi orkade åka till Patrik och festa lite. Men varken han eller vi var så himla sugna på det. SÅ det vart en hemma kväll med film och pizza och jag somnade väl vid tio nån gång :P Hihi.

Just ja, när vi var på Moderna museet så hittade jag världens snyggaste klocka.. Som jag bara måsta ha. Men den kostade 995 så jag köpte den inte. Och sen dess har jag inte kunna sluta tråna efter den. :S Men jag var ut och letade efter den på Internet igår och hittade exakt samma klocka för bara 400 :D Och idag så gjorde jag slag i saken och beställde den. Glad Sandra idag!



Är den inta bara så JAG :)

Idag är det en liten städdag. Sen inte alls så bra ut här hemma. Och kanske lite pulka om det inte är för kallt. Kollade precis på mätaren och den visade -2 grader bara. Härligt!
Kanske man slipper ha pansar is på bilen imorrn när man ska på Cervera.

Men nu kurrar magen till och det är dax för frulle.

Inga kommentarer: