onsdag 20 januari 2010

Mamma frågade mig idag om man kunde bli kär i ett par skor. Och svaret på hennes fråga är JA. Och jag tror jag är det just nu. Hittade ett par skit snygga bruna stövlar (!) med en liten klack på idag på Scorette. Jag provade 37 men dom klämmer lite i tårna, och så hade dom inte 38 :S Vanliga tur. Men jag ska lugna mig lite så kommer det nog in flera snygga skor. Lite vår nytt. Ska ju även hem i helgen så jag kan kolla vad som finns där med. :)

Är trött och lite halv sliten idag :( Börjar känna mig förkyld. Inte bra det. Jag hinner ju knappt bli frisk innan man ska bli sjuk igen, så himla typiskt.


Jag är så sjukt sugen på choklad nu så jag håller på att bli tokig. Men jag ska ta mig igenom det och inte åka och köpa. Tänka på att bilen inte mår bra av kallstarter och korta turer. Nyttigt tankesätt! :)

Men nu ska jag då lägga mig i ett bad och läsa lite tror jag! SKÖNT! Koppla av och bli lite varm.
Det förtjänar jag en dag som denna!

Inga kommentarer: