söndag 20 december 2009

Home Sweet Home.

Jag saknar Peter som bara den nu. Var ju längesen vi sågs. En vecka, men vem räknar. Hehe.
Helgen har vart relativt lugn och skön. Mys på fredagen, kolla på fridas kille som spelade på Brandmannen, sista kvällen med dom som betyder allt för mig i Leksand. Kommer sakna. Hoppas v 5 blir av säger jag bara nu. Skulle vara jätte kul!
Sen sundsvall och umgås med Jonas, trevligt! Middag och champange (min nya dryck istället för Vin) Åka hem idag och nästan inte ta sig hem från Bergsjövägen för att det inte var plogat på byvägen. Men jag klarade mig fint ändå. Bara 1 gång jag var rikitgt nära att köra av. Det var tack vara en bil som inte väjade tillräckligt. Men det gick ju bra ändå.

Imorrn ska jag jobba på MQ i Hudik. Ska bli kul, men jag börjar bli sjuk (Ovanligt.. Nja) Så jag kommer nog bli jävligt trött och sliten. Men det ska ändå bli kul!

Idag när jag kom hem så fick man glögg och sen klädde vi julgranen! Jätte fin vart den!
Nu känner man julkänslan när man sitter i vardagsrummet och kollar på TV :)

Var Anna Ankas jul ikväll. Jag finner inga ord på vad jag tycker om henne.. Man blir lixom lite mållös. Men det var kul att kolla på programmet. Kommer nog bli lite skriverier i tidningen om det skulle jag tro.

Nu ska jag sova och drömma mig bort till en bättre värld.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: